<p> </p>
<p><strong>3 Aylık Garanti: </strong>Müşteriler, malzeme ve işçilikteki olası kusurları kapsayan 3 aylık (teslim alma tarihinden itibaren 3 ay) garantiden yararlanacaktır. Bu garanti, kazalar, ihmal veya uygunsuz bakımdan kaynaklanan hasarları kapsamaz.</p>
<p><strong>30 Günlük Değişim ve İade:</strong> Tatmin olunmayan gözlükler, alındıktan sonraki 30 gün içinde değiştirilebilir veya iade edilebilir. Sadece gönderim ücretleri uygulanacaktır. Her sipariş bir kerelik değişim/iadeye uygundur.<br />
<br />
<font color="#FF0000">Uyarı: Bu zorlu süre zarfında, iade süresini şimdilik 30 günden 60 güne (alındığı tarihten itibaren) uzattık. Bu politika 31 Mart 2020 tarihinden itibaren geçerlidir.</font></p>
<p><br />
<strong>İade/Değişim Hizmeti Süreci:</strong><br />
<br />
1. Lütfen <strong><a href="/index.php?main_page=account">Firmoo hesabınıza</a></strong><a href="/index.php?main_page=account"> </a>giriş yapın ve memnun kalmadığınız siparişi bulun. "İade/Değişim" düğmesine tıklayın.<span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond"> </span></span><strong> </strong><br />
<br />
2. Lütfen hizmet türünü seçin--- Değişim veya İade. Çerçeveyi seçin ve ayrıntıları açıklayın. Reçete sorununuz varsa lütfen orijinal reçete resminizi yükleyin. Hasarlı/kusurlu camlar için resimler de gereklidir.<br />
<br />
3. Talebinizi aldıktan sonra, özel müşteri temsilciniz sorunu 24 saat içinde (hafta sonları 48 saat) çözmek için size geri e-posta gönderecektir. Bizden yanıt alamazsanız lütfen spam klasörünüzü kontrol edin. Lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz tarafından sağlanan talimatları izleyin.</p>
<p> </p>
<h4><strong>YENİ GÖZLÜKLERİNİZ RAHATSIZ MI EDİYOR? </strong></h4>
<p>Net bir şekilde göremiyorsanız veya yeni gözlüklerinizi takarken rahatsızlık hissediyorsanız, lütfen kontrol için orijinal reçete komut dosyanızı yükleyin. Girdiğiniz reçete doğruysa, buradaki ipuçlarımıza göz atın: <a href="/help-p-155.shtml">Uyum Sağlam Sorunlarına Yardımlar</a><br />
</p>
<h4><strong>FIRMOO'NUN SORUMLULUĞU</strong></h4>
<p><strong>Gözlüklerim kargoda hasar gördü. Ne yapabilirim?</strong></p>
<p>DOA sorunları için tüm sorumluluğu üstleneceğiz ve tamamen ücretsiz olarak yeniden yapabilir veya tam bir iade sunabiliriz.</p>
<p>Lütfen hemen bizimle iletişime geçin ve sipariş numaranızı, çerçeve numaranızı ve hasarlı ürünün resimlerini bize bildirin. Sadece hasarlı kısmı vurgulayın.<br />
</p>
<p><strong>Gelen gözlükler benim sipariş ettiklerim değil!</strong></p>
<p>Gözlüklerinizi reçete, çerçeve (renk ve stil) ve cam türü (kalınlık, renk ve kaplamalar) gibi sipariş bilgilerinize göre en doğru şekilde hazırlamadıysak tüm sorumluluğu üstleneceğiz.</p>
<ul>
<li>Reçete yanlışsa, lütfen sipariş numarası ve çerçeve numarası ile birlikte orijinal reçetenizin bir fotoğrafını bize gönderin.</li>
<li>Yanlış çerçeveyi aldıysanız, lütfen sipariş numaranız ve çerçeve numaranızla birlikte bize bir fotoğrafını gönderin.</li>
</ul>
<p><strong>Elime eksik parçaları veya kusurları olan gözlükler ulaştı.</strong></p>
<ul>
<li>Elinize eksik parçaları olan gözlükler ulaştıysa, lütfen sipariş numaranız ve çerçeve numaranızla birlikte bize bir fotoğrafını gönderin.</li>
<li>Gözlüklerinizde kusurlar varsa, lütfen sipariş numaranız ve çerçeve numaranızla birlikte kusurlu fotoğrafları bize gönderin.</li>
<li>Eksik parçalar veya küçük kusurlar normal aşınmayı etkilemiyorsa ve gözlükleri kabul etmek isterseniz, tazminat olarak size bir kupon veya kısmi iade yapabiliriz.</li>
</ul>
<p><strong>Gözlükler 30 günden daha az takmama rağmen kırıldı.</strong></p>
<p>Gözlükleriniz teslim alındıktan sonraki 30 gün içinde malzeme veya işçilik kusuru nedeniyle kırılırsa, yeni bir çift yeniden hazırlanacak ve size ücretsiz olarak gönderilecektir. Veya Firmoo'da yeni bir sipariş vermeniz için size bir kupon kodu ve ücretsiz kargo sunabiliriz.<br />
<br />
</p>
<h4><strong>SİZİN SORUMLULUĞUNUZ</strong></h4>
<p><strong>Çerçeve benim için fazla büyük, önümü göremiyorum.</strong><br />
Doğru çerçeve boyutunu bulmak, çevrimiçi gözlük satın alırken yaygın bir sorundur. Çerçeve boyutunu onaylamak için eski uygun gözlüklerinizi ölçün ve ürün elinize ulaştıktan sonraki 30 gün içinde bizimle iletişime geçin. Yeni bir çift satın almanız için size bir indirim kodu sunacağız. Sadece gönderim ücreti ve fiyat farkı ödemeniz yeterlidir.<br />
<br />
Bu arada, işte <a href="/help-p-5.shtml">boyut rehberimiz.</a><br />
</p>
<p><strong>Gözlükler iyi ama bana yakıştıklarını düşünmüyorum.</strong></p>
<p>Stili, rengi veya kaplamaları beğenmediyseniz, lütfen aldıktan sonraki 30 gün içinde bizimle iletişime geçin. Yeni bir çift satın almanız için size bir indirim kodu sunacağız. Sadece gönderim ücreti ve fiyat farkı ödemeniz yeterlidir. İadeyi tercih ederseniz, bu da sorun değil. Ancak gönderim ücretleri iade edilemez.</p>
<p><br />
<strong>Olamaz! Yanlış/süresi dolmuş reçete girdim!</strong><br />
<br />
Süresi dolmuş reçeteleri kabul etmediğimizi lütfen unutmayın. Aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde orijinal reçeteniz de dahil olmak üzere hesabınıza bir iade/değişim talebi gönderebilirsiniz. Doğru reçetenizle yeni bir çift denemeniz için size bir şans daha vermek isteriz. Sadece gönderim ücreti ve fiyat farkı ödemeniz yeterlidir. Bunun yerine iadeyi tercih ederseniz, gönderim ücreti düşüldükten sonra iade yapacağız.</p>
<h1> </h1>
<p><strong> İPUÇLARI:</strong></p>
<ol>
<li>İade etmeden önce RAN numarası istemek için lütfen Müşteri Destek Ekibimizle iletişime geçin.</li>
<li>İade paketinizi Annie Wu, 9848 E. RUSH ST. adresine gönderin. STE C, Güney EL Monte, Kaliforniya, 91733, Amerika Birleşik Devletleri. 13232089848.</li>
<li>Müşterilerimizi Lions Kulübü'ne giyilemez gözlük bağışlamaya teşvik ediyoruz. Gözlüklerinizi nasıl bağışlayacağınızla ilgili bilgileri <a href="/help-p-74.shtml">burada</a> bulabilirsiniz.</li>
<li>
<p>Şahsen çerçeve rengi, ışık, değişen ekran çözünürlükleri ve fotoğraf arka planları nedeniyle web sitesinde gördüğünüzden farklı olabilir.</p>
</li>
<li>Saplara basılan çerçeve boyutu, farklı fabrikalar için farklı standartlara dayanmaktadır. Lütfen gerçek boyutun Firmoo'daki her çerçevenin açıklamasında belirtildiğini unutmayın.</li>
<li>Firmoo'nun olmayan gözlükler için değişim hizmeti vermiyoruz.</li>
<li>Evde deneme hizmeti şu anda mevcut değildir. Yeni müşterilerin ilk kez satın alma işleminde ikiden fazla çift satın almamalarını öneririz. Siparişler için 9 çiftten fazla gözlük içerir, üzgünüz, sizin sorumluluğunuzda ise değişim veya iade hizmeti vermiyoruz.</li>
</ol>